ul. Magazynowa 4, 64-100 Leszno POLSKA
PL | EN

Serwis i reklamacje

Serwis zajmuje się pomocą techniczną i obsługą reklamacji towarów mechatronicznych (kontrola dostępu, elektroniczne zamki hotelowe)

Serwis czynny jest w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 7:00 – 15:00

Kontakt:
Piotr Ptaszyński, tel. 666 050 729
Mateusz Magnus, tel. 666 050 719
Adrian Szczepaniak, tel. 606 788 327
email: serwis-mechatronika@lob.pl

Wsparcie techniczne
W godzinach pracy serwis świadczy odpłatne usługi wsparcia technicznego.

Ceny usług:
- jednorazowa usługa telefonicznej pomocy w programowaniu zamków - 50 zł (+VAT),
- jednorazowa usługa zdalnego pulpitu (połączenie poprzez program Teamviewer) - 100 zł (+VAT),
- szkolenie pracowników recepcji - 990 zł (+VAT) + koszt dojazdu.
Zamówienie usług: serwis-mechatronika@lob.pl

Serwis gwarancyjny, pogwarancyjny i zgłoszenie serwisowe
Prosimy o kontakt z serwisem celem ustalenia sposobu postępowania. Jeżeli konieczne jest wysłanie produktu do naprawy, prosimy o wypełnienie Zgłoszenia serwisowego i dołączenie go do przesyłki. W okresie gwarancji należy dołączyć kopię faktury zakupu lub podać jej numer.

Przesyłki bez zgłoszenia serwisowego będą zwracane do nadawcy na jego koszt. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem

Prosimy o zapoznanie się z Warunkami gwarancji i wsparcia technicznego towarów mechatronicznych.

Adres serwisu:
LOB Master Key Sp. z o.o.
„Serwis mechatroniki”
ul. Magazynowa 4, 64-100 Leszno
 

 


Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie tej strony bez zmian ustawień plików cookie swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies wykorzystywanych przez niniejszą stronę internetową – CZYTAJ WIĘCEJ [OK]