ul. Magazynowa 4, 64-100 Leszno POLSKA
PL | EN | DE | RU

Serwis i reklamacje

Serwis zajmuje się pomocą techniczną i obsługą reklamacji towarów mechatronicznych (kontrola dostępu, elektroniczne zamki hotelowe)

Serwis czynny jest w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 7:00 – 15:00

Kontakt:
Piotr Ptaszyński, tel. 666 050 729
Mateusz Magnus, tel. 666 050 719
Adrian Szczepaniak, tel. 606 788 327
email: serwis-mechatronika@lob.pl

Wsparcie techniczne
W godzinach pracy serwis świadczy odpłatne usługi wsparcia technicznego.

Ceny usług:
- jednorazowa usługa telefonicznej pomocy w programowaniu zamków - 50 zł (+VAT),
- jednorazowa usługa zdalnego pulpitu (połączenie poprzez program Teamviewer) - 100 zł (+VAT),
- szkolenie pracowników recepcji - 990 zł (+VAT) + koszt dojazdu.
Zamówienie usług: serwis-mechatronika@lob.pl

Serwis gwarancyjny, pogwarancyjny i zgłoszenie serwisowe
Prosimy o kontakt z serwisem celem ustalenia sposobu postępowania. Jeżeli konieczne jest wysłanie produktu do naprawy, prosimy o wypełnienie Zgłoszenia serwisowego i dołączenie go do przesyłki. W okresie gwarancji należy dołączyć kopię faktury zakupu lub podać jej numer.

Przesyłki bez zgłoszenia serwisowego będą zwracane do nadawcy na jego koszt. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem

Prosimy o zapoznanie się z Warunkami gwarancji i wsparcia technicznego towarów mechatronicznych.

Adres serwisu:
LOB Master Key Sp. z o.o.
„Serwis mechatroniki”
ul. Magazynowa 4, 64-100 Leszno
 

 


Strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. [X]